izpis_h1_title_alt

Otrok kot pobudnik nakupov izdelkov, namenjenih otrokom : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Borštnar, Mojca (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/borstnar256.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, otroci, oglaševanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Borštnar
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/RUL-70684 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22283238 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1469
Število prenosov:123
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, decision making, purchasing, children, advertising, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj