izpis_h1_title_alt

Analiza nakupnega vedenja medorganizacijskih kupcev na primeru podjetja SIM Radenci : magistrsko delo
ID Sečko, Borut (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/secko1513-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijsko trženje, nakup, odločanje, proizvodi, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Sečko]
Leto izida:2014
Št. strani:III, 59, 39 str.
PID:20.500.12556/RUL-70632 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22449638 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1561
Število prenosov:147
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:An analysis of interorganizational buyer behavior: the case of the company SIM Radenci
Ključne besede:intercompany marketing, purchasing, decision making, products, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj