izpis_h1_title_alt

Analiza odnosa slovenskih porabnikov do nakupov v času ekonomske krize : magistrsko delo
ID Vidali, Mateja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vidali1470-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, finance, krize, recesije, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Vidali]
Leto izida:2014
Št. strani:III, 65, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-70623 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22379238 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:922
Število prenosov:131
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:An analysis of purchasing behaviour among Slovenian customers in times of the economic crisis
Ključne besede:Slovenia, finance, crises, recessions, purchasing, decision making, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj