izpis_h1_title_alt

Vedenje porabnikov blagovnih znamk na družbenem omrežju Facebook : magistrsko delo
ID Dolinšek, Nina (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dolinsek4658.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, elektronsko trženje, socialne mreže, poslovno komuniciranje, raziskave
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Dolinšek]
Leto izida:2014
Št. strani:IV, 95, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-70622 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22435046 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2670
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Brand related consumer behavior on Facebook
Ključne besede:marketing, trademarks, consumer behaviour, electronic marketing, social network, business communication, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj