izpis_h1_title_alt

Kontekstno oglaševanje kot del tržnokomunikacijskega spleta : diplomsko delo
ID Lampe, Naja (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/lampe4825.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, oglaševanje, oglas, planiranje, case study, Mazda
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Lampe]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 52 str.
PID:20.500.12556/RUL-70615 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:22418150 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2019
Število prenosov:124
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, advertising, advertisement, planning, case study, Mazda

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj