izpis_h1_title_alt

Soznamčenje kot orodje izboljševanja zaznane vrednosti blagovne znamke v kategoriji izdelkov za široko porabo : magistrsko delo
ID Pivk, Katarina (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pivk4642.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:proizvodi, blagovne znamke, zadovoljstvo, lojalnost, kvaliteta, vrednotenje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Pivk]
Leto izida:2014
Št. strani:III, 74, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-70603 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22429670 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1372
Število prenosov:166
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Cobranding as a tool for improving the perceived brand value in the fast moving consumer goods category
Ključne besede:products, trademarks, satisfaction, loyalty, quality, valuation, consumer behaviour, purchasing, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj