izpis_h1_title_alt

Strategija razvijanja tržnih poti v okviru strategije podjetja Vilanova : magistrsko delo
ID Grošelj, Matjaž (Avtor), ID Čater, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Čater, Barbara (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/groselj1437-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, pohištvena industrija, industrijsko podjetje, Vilanova, poslovanje podjetja, upešnost poslovanja, strategija, strateški management, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Grošelj]
Leto izida:2014
Št. strani:V, 75 str.
PID:20.500.12556/RUL-70568 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22291686 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1450
Število prenosov:212
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The strategy of marketing channel development within the Vilanova company strategy
Ključne besede:Slovenia, furniture industry, industrial enterprises, Vilanova, company performance, upešnost poslovanja, strategy, strategic management, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj