izpis_h1_title_alt

Strategija razvoja znamke gorsko kolesarske destinacije : magistrsko delo
ID Žigon, Andrej (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zigon1466-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, razvoj, turizem, šport, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Žigon]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 87, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-70518 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:22378982 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1392
Število prenosov:140
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Strategy for the development of the mountain bike destination brand
Ključne besede:marketing, trademarks, development, tourism, sports, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj