izpis_h1_title_alt

Zagotavljanje kakovosti podatkov in informacij za management odnosov z odjemalci : primer trgovskega podjetja Nama
ID Kondrič, Lija (Avtor), ID Jaklič, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Dmitrović, Tanja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kondric1343-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trgovinsko podjetje, Nama, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, odnosi s strankami, podatki, kvaliteta, ocene
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Kondrič]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 76, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-70446 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2:004
COBISS.SI-ID:22099430 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1017
Število prenosov:160
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Ensuring data and information quality for customer relationship management: the case of Nama
Ključne besede:Slovenia, commercial enterprise, Nama, company performance, business efficiency, marketing, customer relationship, data, quality, evaluation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj