izpis_h1_title_alt

Pričakovane spremembe nakupnega procesa ženskih modnih oblačil : vpliv na blagovno znamko Fürst
ID Rajtar, Barbara (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/rajtar4813.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tekstilna industrija, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, spremembe, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Rajtar]
Leto izida:2014
Št. strani:I, 35, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-70443 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22095590 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1090
Število prenosov:129
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Expected changes in the purchasing process of women's fashion clothing: impact on Fürst brand
Ključne besede:textile industry, purchasing, decision making, consumer behaviour, changes, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj