izpis_h1_title_alt

Varovanje zasebnosti potrošnikov pri preučevanju njihovega vedenja s sodobnimi raziskovalnimi metodami : magistrsko delo
ID Goričan, Petra (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gorican1410-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tržne raziskave, vedenje potrošnikov, varstvo podatkov, lojalnost, programi, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Goričan]
Leto izida:2014
Št. strani:I, 65, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-70430 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:22233318 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:983
Število prenosov:127
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Consumer privacy concerns in the use of modern marketing research techniques
Ključne besede:marketing, market research, consumer behaviour, data protection, loyalty, programmes, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj