izpis_h1_title_alt

Dejavniki vključevanja v programe zvestobe : primer podjetja Mladinska knjiga Trgovina
ID Novak, Petra (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/novak4619.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, lojalnost, zadovoljstvo, programi, case study, Mladinska knjiga, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Novak]
Leto izida:2014
Št. strani:III, 87 str.
PID:20.500.12556/RUL-70404 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22138086 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1259
Število prenosov:171
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Factors influencing customer decisions to join loyalty programs: the case of Mladinska Knjiga Trgovina
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, loyalty, satisfaction, programmes, case study, Mladinska knjiga, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj