izpis_h1_title_alt

Povečanje zvestobe kupcev z uporabo metod storitvenega oblikovanja : primer podjetja Čarna
ID Odar, Meta (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/odar1278-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, vedenje potrošnikov, lojalnost, zadovoljstvo, programi, raziskave, analiza, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Odar]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 76, 115 str.
PID:20.500.12556/RUL-70389 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22215910 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1659
Število prenosov:151
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Improving customer loyalty through service design: the case of Čarna
Ključne besede:marketing, sales, consumer behaviour, loyalty, satisfaction, programmes, research, analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj