izpis_h1_title_alt

Pomen poznavanja ciljnih skupin pri trženju muzejev : magistrsko delo
ID Gajšek, Alenka (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gajsek1401-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, kultura, muzeji, potrošnik, vedenje potrošnikov, cilj, motiviranje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Gajšek]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 68, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-70382 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22266854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1415
Število prenosov:150
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, culture, museums, consumer, consumer behaviour, goal, motivation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj