izpis_h1_title_alt

Developing a country brand concept (CBC) equity model : measuring CBC equity of "I feel Slovenia" among local residents
ID Gobec, Romana (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gobec1262-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, blagovne znamke, razvoj, modeli, raziskave, analiza, Slovenia, tourism, trademarks, development, models, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Gobec]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 65, 32 str.
PID:20.500.12556/RUL-70369 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22215398 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1792
Število prenosov:188
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Razvijanje modela za merjenje premoženja koncepta blagovne znamke države: merjenje premoženja koncepta "I feel Slovenia" v kontekstu lokalnega prebivalstva

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj