izpis_h1_title_alt

Pozicioniranje in dobičkonosnost blagovne znamke Gorenje v različnih državah : magistrsko delo
ID Jeriha, Špela (Avtor), ID Čadež, Simon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jeriha1363-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, podjetje, Gorenje, poslovanje podjetja, marketing, blagovne znamke, zgodovina, pozicioniranje proizvoda, cena, kalkulacije, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Jeriha]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 61 str.
PID:20.500.12556/RUL-70345 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:616488 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1809
Število prenosov:450
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Positioning and profitability of the Gorenje brand on different markets
Ključne besede:Slovenia, enterprises, Gorenje, company performance, trženje, trademarks, history, positioning, price, calculations, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj