izpis_h1_title_alt

Vzgojiteljice o sodelovanju med vrtcem in javno knjižnico : diplomsko delo
ID Kozmus, Doroteja (Avtor), ID Devjak, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2804 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diplomska naloga obravnava in utemeljuje sodelovanje vrtcev z javnimi knjižnicami. Namen diplomske naloge je analizirati vloge in pomen sodelovanja med vrtci in javnimi knjižnicami, ugotoviti, kdo da pobudo za sodelovanje, katere oblike in načini sodelovanja se pojavljajo in kako medsebojno delovanje vpliva na razvoj predšolskega otroka. V teoretičnem delu so skozi predstavitve oblik sodelovanja med vrtci in javnimi knjižnicami predstavljene in izpostavljene ključne točke in dejavniki, ki vplivajo na uspešno medsebojno sodelovanje. S pomočjo različnih avtorjev in njihovih teorij so predstavljene nekatere naloge strokovnih delavcev v vrtcih in javnih knjižnicah ter izpostavljen je pomen medsebojnega sodelovanja za predšolske otroke. Analizira sodelovanje med vrtci in javnimi knjižnicami, izhaja iz ciljev Kurikuluma za vrtce in se osredotoča na izvedbo, projekte in primere dobre prakse, ki so povezani s knjigami in branjem. V empiričnem delu so prikazani in analizirani raziskovalni rezultati, pridobljeni z anketnim vprašalnikom, ki so ga izpolnile vzgojiteljice in njihove pomočnice iz Vrtca Sevnica. Odgovarjale so na vprašanja kako, kdaj in na kakšen način sodelujejo z javnimi knjižnicami.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:knjiga, knjižničar
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[D. Kozmus]
Leto izida:2015
Št. strani:52 str.
PID:20.500.12556/RUL-70278 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2.011.3-051:373.24:021.3(043.2)
COBISS.SI-ID:10546505 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1847
Število prenosov:259
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Kindergarten teacher about cooperation between kindergarten and public library
Izvleček:
The graduation thesis examines and confirms the cooperation between kindergartens and public libraries. The main goal of diploma is to analyse the roles and the importance of cooperation between kindergarten and public libraries, to determine who gives the initiative for cooperation, what kind of forms and ways of cooperation emerge and how mutual interaction influences the development of a preschool child. Through the introduction of cooperation forms between kindergartens and public libraries are in theoretical part of diploma presented and emphasized the key points and factors, which affect the successful mutual cooperation. Some tasks of teachers in kindergartens and public libraries are demonstrated with the help of various authors and their theories. At the same time the significance of mutul cooperation for preschool children is exposed as well. The work itself evaluates cooperation between kindergartens and public libraries, is mainly based on the book Kurikuluma za vrtce, concentrates on the realization, projects and examples of good practice, which are connected with books and readings. Empirical research represents and analyses results, gained by questionnaire filled out by teachers and assistants from Sevnica kindergarten. They were answering questions how, when and in what way they cooperate with public libraries.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj