izpis_h1_title_alt

Profiliranje spletnih uporabnikov v spletnem oglaševanju : doktorska disertacija
ID Košir, Domen (Avtor), ID Kononenko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Bosnić, Zoran (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,02 MB)
MD5: 69A3784DE2A3DA428430454240AE6D9A

Izvleček
Ogromni dobički velikih spletnih podjetij izhajajo večinoma iz naslova spletnega oglaševanja in so glavno gonilo napredka na področjih profiliranja spletnih uporabnikov ter sistemov za priporočanje. Nova metoda za gradnjo ontoloških uporabniških profilov AverageActionFC temelji na tehnikah časovnega pozabljanja in popravljanja profilov s prototipi. Prototipi predstavljajo domensko znanje, s katerim lahko občutno izboljšamo kvaliteto profila. Rezultati kažejo, da lahko z našo metodo zgradimo profile višje kakovosti kot z obstoječimi metodami. Sistemi za priporočanje, ki temeljijo na matrični faktorizaciji, trpijo za t.i. problemom hladnega zagona. Vrednosti skritih faktorjev za nove uporabnike napovedujemo na podlagi semantičnih informacij v njihovih profilih z uporabo metod strojnega učenja. Kakovost teh seznamov izdatno izboljšamo s pametnim kombiniranjem priporočil več sistemov za priporočanje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno oglaševanje, profiliranje, sistemi za priporočanje, sledenje uporabnikom, zasebnost uporabnikov, računalništvo, disertacije
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik:[D. Košir]
Leto izida:2015
Št. strani:IX, 127 str.
PID:20.500.12556/RUL-70131 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.7:659.1(043.3)
COBISS.SI-ID:1536209091 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2097
Število prenosov:334
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Web User Profiling in Online Advertising
Izvleček:
Online advertising is a multi-billion dollar industry. Big internet companies are therefore highly motivated to improve their user profiling methods and recommendation systems. We present a novel ontological profiling method AverageActionFC. It is based on time-based forgetting and profile correction with prototypes. The prototypes are a representation of domain knowledge and can be efficiently used to improve the quality of a user's profile. The experiments show that our method significantly outperforms existing methods. Collaborative filtering recommendation systems suffer from the cold start problem. We employ machine learning algorithms to increase the quality of recommendations for new users by predicting the latent factor values based on the semantic information in their profiles. We further improve the quality of recommendation lists by combining recommendations from two or more systems

Ključne besede:online advertising, profiling, recommendation systems, user tracking, privacy, doctoral dissertations, theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj