Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo: priročnik z osnovnimi podatki, načinom prepoznavanja in nekaterimi strategijami za pomoč : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
ID
Ivačič, Andrea
(
Avtor
),
ID
Jokan, Nataša
(
Avtor
),
ID
Podlogar, Petra
(
Avtor
),
ID
Simončič, Ana
(
Avtor
),
ID
Tašner, Maja
(
Avtor
),
ID
Kavkler, Marija
(
Avtor
),
ID
Košak Babuder, Milena
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2750/
Galerija slik
Izvleček
Diskalkulija se kaže kot skupek specifičnih težav pri učenju matematike in reševanju računskih nalog ter vpliva na sposobnost usvajanja matematičnih veščin. Težave se pojavljajo ne glede na intelektualno razvitost, nemoteno delovanje čutil in optimalne pogoje poučevanja. Težave so lahko prisotne na vseh ali pa le določenih področjih matematike. Pogosto jih spremljajo tudi težave na jezikovnem področju (Kesič Dimic, 2010).
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
učne težave
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/RUL-70120
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2245
Število prenosov:
269
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
learning difficulty
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj