izpis_h1_title_alt

Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z diskalkulijo: priročnik z osnovnimi podatki, načinom prepoznavanja in nekaterimi strategijami za pomoč : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
ID Ivačič, Andrea (Avtor), ID Jokan, Nataša (Avtor), ID Podlogar, Petra (Avtor), ID Simončič, Ana (Avtor), ID Tašner, Maja (Avtor), ID Kavkler, Marija (Avtor), ID Košak Babuder, Milena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2750/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Diskalkulija se kaže kot skupek specifičnih težav pri učenju matematike in reševanju računskih nalog ter vpliva na sposobnost usvajanja matematičnih veščin. Težave se pojavljajo ne glede na intelektualno razvitost, nemoteno delovanje čutil in optimalne pogoje poučevanja. Težave so lahko prisotne na vseh ali pa le določenih področjih matematike. Pogosto jih spremljajo tudi težave na jezikovnem področju (Kesič Dimic, 2010).

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:učne težave
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-70120 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2245
Število prenosov:269
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:learning difficulty

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj