Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
ID
Juretič, Sara
(
Avtor
),
ID
Knez, Maja
(
Avtor
),
ID
Mrvčić, Barbara
(
Avtor
),
ID
Povše, Blaž
(
Avtor
),
ID
Trček, Marjeta
(
Avtor
),
ID
Kavkler, Marija
(
Avtor
),
ID
Košak Babuder, Milena
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2749/
Galerija slik
Izvleček
Dispraksija je specifična učna težava, ki vpliva na razvoj in funkcioniranje posameznika tako v šolski situaciji kot tudi v vsakodnevnem življenju. Posebne potrebe učencev z dispraksijo se razprostirajo na kontinuumu od lažjih do izrazitejših težav na področju: fizičnega, kognitivnega, jezikovnega, senzornega, emocionalnega in socialnega funkcioniranja ter razvoja (Kavkler, 2003).
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
praksa
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
PID:
20.500.12556/RUL-70117
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2748
Število prenosov:
239
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
learning difficulty
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj