izpis_h1_title_alt

Pomoč in podpora učitelju za delo z učenci z dispraksijo: priročnik : naloga pri predmetu Poglobljena diagnostična ocena in oskrba oseb s PPPU
ID Juretič, Sara (Avtor), ID Knez, Maja (Avtor), ID Mrvčić, Barbara (Avtor), ID Povše, Blaž (Avtor), ID Trček, Marjeta (Avtor), ID Kavkler, Marija (Avtor), ID Košak Babuder, Milena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2749/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Dispraksija je specifična učna težava, ki vpliva na razvoj in funkcioniranje posameznika tako v šolski situaciji kot tudi v vsakodnevnem življenju. Posebne potrebe učencev z dispraksijo se razprostirajo na kontinuumu od lažjih do izrazitejših težav na področju: fizičnega, kognitivnega, jezikovnega, senzornega, emocionalnega in socialnega funkcioniranja ter razvoja (Kavkler, 2003).

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:praksa
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-70117 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2255
Število prenosov:208
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:learning difficulty

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj