izpis_h1_title_alt

Učenje je pustolovščina
ID Turnšek, Nada (Avtor), ID Hodnik Čadež, Tatjana (Avtor), ID Fideršek, Rita (Avtor), ID Hozjan, Tina (Avtor), ID Novak, Metka (Avtor), ID Slakonja, Anita (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2275/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pred vami je priročnik, ki je nastal kot rezultat večletnega dela na projektu Profesio- nalno usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje elementov posebnih pedagoških načel koncepta Reggio Emilia na področju predšolske vzgoje 2008–2013. Priročniki so raznoliki po vsebini in pristopu. Nekateri so usmerjeni bolj v teoretična védenja o predšolskem obdobju, drugi prikazujejo, kako uspešna je lahko implementacija teorije v prakso, tretji predstavijo primere povezovalnega kurikuluma ali dobre prakse, ki je rezultat refleksivnega dela v vrtcih, prakse, ki se je oplemenitila z vsebinami izobraževa- nja v projektu. Velika vrednost projekta je, da je združil tako različne ljudi: visokošolske učitelje in sodelavce, vzgojitelje in vzgojiteljice, pomočnike in pomočnice vzgojiteljev oz. vzgojiteljic, ravnatelje in ravnateljice vrtcev, ožjo in širšo lokalno skupnost.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Reggio Emilia pedagoški koncept
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/RUL-70006 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2001
Število prenosov:221
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pre-school education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj