izpis_h1_title_alt

Likovno-pedagoška praksa v slovenskih vrtcih skozi prizmo pedagoškega pristopa Reggio Emilia
ID Kos, Mateja (Avtor), ID Šumrada, Radoš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Podobnik, Uršula (Avtor), ID Bračun Sova, Rajka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/390/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek predstavlja rezultate raziskave o nekaterih elementih likovnopedagoške prakse v slovenskih vrtcih, ki je bila izvedena v okviru prvega sklopa Profesionalnega usposabljanja strokovnih delavcev za izvajanje elementov posebnih pedagoških načel koncepta Reggio Emilia na področju predšolske vzgoje 2008–2013. Raziskava prinaša zanimive ugotovitve. Iz odgovorov vzgojiteljev razberemo razmeroma ustrezno teoretično poznavanje značilnosti likovnega izražanja v predšolskem obdobju, pedagoška dokumentacija tematske likovne naloge pa pokaže, da načelno védenje v praksi precej razvodeni in se mestoma izkaže kot nasprotje potrebam in zmožnostim predšolskih otrok. Avtorici izpostavita temeljna likovno-pedagoška izhodišča, predvidena za likovno prakticiranje predšolskih otrok, ter možnosti, kakršne na tem področju razvija pedagoški pristop Reggio Emilia, pri tem pa kritično ugotovita, da je tudi v imenovanem pedagoškem pristopu mogoče zaslediti določeno konceptualno razhajanje.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:predšolska likovno-pedagoška praksa
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:255-274
PID:20.500.12556/RUL-69817 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1728
Število prenosov:196
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Art education-related activities in slovenian kindergartens from the perspective of the Reggio Emilia educational approach
Izvleček:
In the article the results of the research on the selected elements of the art education-related activities in Slovenian kindergartens are presented, which was conducted within the first phase of the education programme titled “Professional training for practitioners for the purpose of implementing elements of special pedagogical principles of the Reggio Emilia concept in the field of preschool education for the period 2008-2013”. The findings of the research were interesting. From the responses of the preschool teachers it is evident that they dispose of rather suitable theoretical knowledge on the characteristic features of artistic expression in the preschool period, whereas on the basis of the educational documentation of a thematic artistic task it can be inferred that their fundamental knowledge is rather weak in practice; consequently, it is partly in opposition to the needs and abilities of preschool children. The authors emphasize the basic educational starting points of art activities for preschool children and the options provided by the Reggio Emilia Approach in this area, whereby they critically evaluate the mentioned educational approach as the one exhibiting certain conceptual disparity.

Ključne besede:preschool art education-related activities

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj