izpis_h1_title_alt

Relationship marketing : exploring relationship strategies in marketing
ID Egan, John (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.pearsoneduc.com Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Relationship marketing : exploring relationship strategies in marketing

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:kupci, trženje, tržna analiza, potrošnik, marketing, tržne raziskave, marketing, market analysis, market relations, buyers, consumer, loyalty, marketing research
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Financial Times
Leto izida:2001
Št. strani:XIV, 234 str.
PID:20.500.12556/RUL-69471 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(075.8)
COBISS.SI-ID:20605533 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1995
Število prenosov:245
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj