Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
How should Europe handle the globalisation? : an educational perspective. Part IV, higher education : research report
ID
Zgaga, Pavel
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/1488/
Galerija slik
Izvleček
The metaphor of the ‘accountability loop’ (Cliff Adelman): the Bologna action lines »became supra-national phenomena, and all are glued together in what this monograph calls an ‘accountability loop’«. How should Europe handle globalisation? How to improve its performance from an educational perspective? There is no need to invent a ‘new’ HE reform discourse or invent a ‘new’ policy agenda for Europe. Yet, both ‘Bologna’ and ‘Lisbon’ need a critical analysis of their conceptualisation and implementation. This is not a mere discussion of standards (‘effectiveness’); it is a discussion of values: academic, social, European… Remind that Europe is also a kind of ‘accountability loop’.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
visokošolsko izobraževanje
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Centre for Educational Policy Studies, CEPS
Leto izida:
2009
PID:
20.500.12556/RUL-69333
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
894
Število prenosov:
101
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
higher education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj