izpis_h1_title_alt

Portfolio pri pedagoški psihologiji
ID Juriševič, Mojca (Author), ID Gradišek, Polona (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/2624/ This link opens in a new window

Abstract
Portfolio spodbuja učenje z razumevanjem in omogoča avtentično ocenjevanje. Študenti med pripravo portfolia poglabljajo pridobljeno znanje skozi refleksije, teoretsko znanje povezujejo s praktičnimi izkušnjami in spremljajo lastni (učni) razvoj in napredek na določenem področju.

Language:Unknown
Keywords:pedagoška psihologija
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Ljubljana, Društvo psihologov Slovenije
Year:2014
Number of pages:84-84
Numbering:23
PID:20.500.12556/RUL-69236 This link opens in a new window
ISSN:2350-5141
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:1657
Downloads:149
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:educational psychology

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back