Details

Zlepiti novo podobo sveta iz koščkov starega
ID Frelih, Črtomir (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/2553/ This link opens in a new window

Abstract
Kolaž je likovna tehnika, koncept in oblikovalna strategija. Vse troje je vplivalo na spremembo pogleda na umetnost v XX. stoletju, različno preobrazilo likovne smeri in tudi druga umetnostna področja. Cilj kolaža je zlepiti kose najdenih predmetov v novo likovno celoto. Kolaž uporablja karton, kose papirja, plakatov, razglednic, furnirja, časopisnega papirja, tkanin, vrvi in drugih materialov, ki razen z obliko in barvo v likovni kompoziciji delujejo tudi z lastnimi konotacijami in spomini na nekdanje funkcije iz vsakdanjega sveta. Asemblaž uporablja najdene predmete in kolaž razširi v tretjo razsežnost reliefa ali že kar objekta. Oba uporabljata slikarske postopke bolj kot dopolnilo, kot doslikavo, poenotenje tona, risarske intervencije.

Language:Unknown
Keywords:likovna umetnost
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2014
PID:20.500.12556/RUL-69191 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:3863
Downloads:163
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
FRELIH, Črtomir, 2014, Zlepiti novo podobo sveta iz koščkov starega [online]. 2014. [Accessed 29 March 2025]. Retrieved from: http://pefprints.pef.uni-lj.si/2553/
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:fine arts

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. ANALIZA STRATEGIJE IN TAKTIK DIGITALNEGA MARKETINGA V IZBRANI ORGANIZACIJI
  2. ANALIZA AKTIVNOSTI DIGITALNEGA MARKETING V IZBRANEM PODJETJU
  3. OVREDNOTENJE UPORABE DIGITALNEGA MARKETINGA V IZBRANEM PODJETJU
  4. ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V IZBRANI ORGANIZACIJI
  5. ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNEGA MARKETINGA IZBRANE ORGANIZACIJE
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Analiza digitalnih marketinških aktivnosti blagovne znamke Minu.si
  2. Vpliv pandemije COVID-19 na razvoj digitalnega marketinga v izbrani organizaciji
  3. Vpliv digitalnega marketinga na pospeševanje prodaje v izbranem podjetju
  4. Vpliv digitalnega marketinga na spletno prodajo
  5. Analiza digitalnega marketinga izbrane organizacije

Back