izpis_h1_title_alt

Tranzicija pri osebah s slepoto in slabovidnostjo: kaj, kdo, kdaj, kako in zakaj
ID Žolgar, Ingrid (Avtor), ID Škrlec, Eva (Avtor), ID Češarek, Sara (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2520/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Osnovno poklicno izobraževanje in znanja ter spretnosti povezane z njim po navadi niso dovolj za osebe s slepoto in slabovidnostjo. S poklicnim izobraževanjem je potrebno pričeti v zgodnjih letih z zagotavljanjem konkretnih, neposrednih izkušenj z delom in nalogami ter odgovornostmi, ki jih delo prinaša. Če pa k temu dodamo še nizko stopnjo zaposlenosti oseb s slepoto in slabovidnostjo, vsekakor vemo, da je razvijanje tega področja izrednega pomena za življenje posameznika.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:specialna pedagogika
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:46-46
PID:20.500.12556/RUL-69151 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1446
Število prenosov:228
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:remedial instruction sciences

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj