izpis_h1_title_alt

Podpora in spremljanje vključevanja gibalno oviranih in dolgotrajno bolnih učencev v programe izobraževanja
ID Jenko, Nika (Avtor), ID Babnik, Tanja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2485/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Funkcionalni učinki gibalne oviranosti in kronične bolezni na učenčeve zmožnosti opravljanja vsakodnevnih aktivnosti, šolanja in vključevanja med vrstnike so zelo raznoliki. Otroci z različnimi poškodbami (okvarami) in obolenji osrednjega živčevja ter na drugi strani poškodbami, anomalijami rok in/ali nog ter obolenji perifernega gibalnega aparata od rojstva do 15. leta starosti so vključeni v obravnavo na Univerzitetnem rehabilitacijskem inštitutu Soča. V času obravnave za šolarje skrbijo tudi učitelji Bolnišničnih šolskih oddelkov OŠ Ledina. V bolnišnični šoli na oddelku za rehabilitacijo otrok vsako šolsko leto sprejmejo približno 150 učencev in dijakov. Učno delo učenca v bolnišnični šoli poteka po individualiziranem programu, ki ga tim bolnišnične šole pripravi v sodelovanju s strokovnjaki tima za rehabilitacijo otrok, učenčevo matično šolo, starši in učencem.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:specialna pedagogika
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije, Skupnost organizacij za usposabljanje oseb s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji
Leto izida:2014
Št. strani:38-38
PID:20.500.12556/RUL-69102 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2074
Število prenosov:179
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:remedial instruction sciences

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj