izpis_h1_title_alt

Podpora in spremljanje vključevanja gibalno oviranih in dolgotrajno bolnih učencev v programe izobraževanja
ID Jenko, Nika (Author), ID Babnik, Tanja (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/2485/ This link opens in a new window

Abstract
Funkcionalni učinki gibalne oviranosti in kronične bolezni na učenčeve zmožnosti opravljanja vsakodnevnih aktivnosti, šolanja in vključevanja med vrstnike so zelo raznoliki. Otroci z različnimi poškodbami (okvarami) in obolenji osrednjega živčevja ter na drugi strani poškodbami, anomalijami rok in/ali nog ter obolenji perifernega gibalnega aparata od rojstva do 15. leta starosti so vključeni v obravnavo na Univerzitetnem rehabilitacijskem inštitutu Soča. V času obravnave za šolarje skrbijo tudi učitelji Bolnišničnih šolskih oddelkov OŠ Ledina. V bolnišnični šoli na oddelku za rehabilitacijo otrok vsako šolsko leto sprejmejo približno 150 učencev in dijakov. Učno delo učenca v bolnišnični šoli poteka po individualiziranem programu, ki ga tim bolnišnične šole pripravi v sodelovanju s strokovnjaki tima za rehabilitacijo otrok, učenčevo matično šolo, starši in učencem.

Language:Unknown
Keywords:specialna pedagogika
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije, Skupnost organizacij za usposabljanje oseb s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji
Year:2014
Number of pages:38-38
PID:20.500.12556/RUL-69102 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2075
Downloads:179
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:remedial instruction sciences

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back