Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Učinki učiteljeve pisne povratne korektivne informacije pri razvijanju pisne zmožnosti v tujem jeziku
ID
Pižorn, Karmen
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2482/
Galerija slik
Izvleček
Raziskave kažejo, da je način dajanja pisne povratne korektivne informacije (PPKI) pri razvijanju pisne spretnosti ključnega pomena (Walker, 2009), čeprav je v učnem procesu tozadevna tematika nemalokrat spregledana. Raziskovalci hkrati opozarjajo, da je na razpolago veliko premalo kakovostnih študij, da bi lahko z gotovostjo trdili, kako naj učitelji podajajo PPKI, kljub temu pa nam rezultati raziskav zadnjih let le nakazujejo, v kateri smeri bo učitelj bolj oz. manj uspešen, kdaj se bodo napake relativno kmalu ponovile, kdaj pa bo učenje postopoma prešlo v usvajanje tujejezikovnega znanja. V članku avtorica najprej kritično predstavi pregled teorij napak in dajanja PPKI pri poučevanju tujih jezikov, ki so se uveljavile skozi zgodovino učenja in poučevanja tujih jezikov. Opiše in s primeri ilustrira posamezne vrste ter predstavi njihove prednosti in slabosti. Nadaljuje z diskusijo o učinkih, ki jih ima lahko učiteljeva povratna informacija na izboljšanje/neizboljšanje pisne zmožnosti v tujem jeziku glede na rezultate dosedanjih raziskav. V sklepu razvije nov, kompleksnejši, a hkrati učinkovitejši model podajanja učiteljeve povratne informacije v procesu razvijanja pisne zmožnosti v tujem jeziku. Predlagani model temelji na procesnem razvijanju pisne zmožnosti, ki lahko daje s sprotnim, kontinuiranim in procesnim podajanjem povratne informacije boljše in hitrejše rezultate.
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
pisna povratna korektivna informacija
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Zavod RS za šolstvo
Leto izida:
2014
Št. strani:
65-81
PID:
20.500.12556/RUL-69078
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1380
Število prenosov:
164
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj