Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Učinki učiteljeve pisne povratne korektivne informacije pri razvijanju pisne zmožnosti v tujem jeziku
ID
Pižorn, Karmen
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2482/
Image galllery
Abstract
Raziskave kažejo, da je način dajanja pisne povratne korektivne informacije (PPKI) pri razvijanju pisne spretnosti ključnega pomena (Walker, 2009), čeprav je v učnem procesu tozadevna tematika nemalokrat spregledana. Raziskovalci hkrati opozarjajo, da je na razpolago veliko premalo kakovostnih študij, da bi lahko z gotovostjo trdili, kako naj učitelji podajajo PPKI, kljub temu pa nam rezultati raziskav zadnjih let le nakazujejo, v kateri smeri bo učitelj bolj oz. manj uspešen, kdaj se bodo napake relativno kmalu ponovile, kdaj pa bo učenje postopoma prešlo v usvajanje tujejezikovnega znanja. V članku avtorica najprej kritično predstavi pregled teorij napak in dajanja PPKI pri poučevanju tujih jezikov, ki so se uveljavile skozi zgodovino učenja in poučevanja tujih jezikov. Opiše in s primeri ilustrira posamezne vrste ter predstavi njihove prednosti in slabosti. Nadaljuje z diskusijo o učinkih, ki jih ima lahko učiteljeva povratna informacija na izboljšanje/neizboljšanje pisne zmožnosti v tujem jeziku glede na rezultate dosedanjih raziskav. V sklepu razvije nov, kompleksnejši, a hkrati učinkovitejši model podajanja učiteljeve povratne informacije v procesu razvijanja pisne zmožnosti v tujem jeziku. Predlagani model temelji na procesnem razvijanju pisne zmožnosti, ki lahko daje s sprotnim, kontinuiranim in procesnim podajanjem povratne informacije boljše in hitrejše rezultate.
Language:
Unknown
Keywords:
pisna povratna korektivna informacija
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Zavod RS za šolstvo
Year:
2014
Number of pages:
65-81
PID:
20.500.12556/RUL-69078
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
1379
Downloads:
164
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back