izpis_h1_title_alt

Prepoznavanje in odkrivanje učnih težav pri slovenščini in matematiki: problemi, dileme in novi izzivi
ID Magajna, Lidija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2474/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen prispevka je analizirati nekatere ključne probleme, ki se pojavljajo pri prepoznavanju in odkrivanju učnih težav na področju slovenščine in matematike v osnovni šoli v okviru implementacije Petstopenjskega hierarhičnega modela prepoznavanja in pomoči učencem z učnimi težavami. Med najaktualnejše izzive na tem področju sodijo predvsem problemi diferencialnega diagnostičnega ocenjevanja, zgodnjega odkrivanja učnih težav na področju slovenščine in matematike ter razvoja pristopov diagnostičnega ocenjevanja za spremljanje in evalvacijo učinkovitosti intervencij.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:prepoznavanje in odkrivanje učnih težav
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zavod RS za šolstvo
Leto izida:2014
Št. strani:12-14
PID:20.500.12556/RUL-69061 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1185
Število prenosov:182
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
The purpose of the paper is to analyse some key issues in identification and assessment of learning difficulties in Slovenian language and mathematics in elementary school in the frame of the implementation of the Five-step hierarchical model of assessment and comprehensive support to pupils with learning difficulties. The most important future challenges involve problems of differential assessment, early identification of reading or math difficulties and the development of assessment methods for monitoring and evaluation of the effectiveness of interventions.

Ključne besede:identification and assessment

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj