izpis_h1_title_alt

Pomoč in podpora učencem z učnimi težavami
ID Kavkler, Marija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2472/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Dolgoročni učinki šolskega neuspeha so pomembni tako za posameznika kot za družbo, zato terjajo posebno pozornost šolske in širše javnosti. Učenci z učnimi težavami so zelo raznolika populacija učencev, katerih učne težave se razprostirajo na kontinuumu in zaradi tega potrebujejo raznolike oblike pomoči in podpore. Na raziskovalnih ugotovitvah osnovan in v praksi preverjen model Odziv na obravnavo omogoča učinkovitejšo in intenzivnejšo obravnavo učencev z učnimi težavami. Z njim učitelj učinkoviteje izvaja proces poučevanja, ko ob podpori in pomoči šolskega tima prilagaja učno okolje posebnim potrebam učenca.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:inkluzija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zavod RS za šolstvo
Leto izida:2014
Št. strani:9-11
PID:20.500.12556/RUL-69057 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1012
Število prenosov:117
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Long-term effects of school failure are important both for individuals and for society, therefore they acquire special attention of schools and wider public. Pupils with didactic problems are very diverse population of pupils whose didactic problems stretch on the continuum and demand various shapes of help and support. Based on research findings and practicaly verified model Response to treatment, enables more efficient and intensive treatment of pupils with didactic problems. Teacher can efectively carry out the process of teaching, when he with the support and assistance of school team adapts learning environment to the special needs of a pupil.

Ključne besede:inclusion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj