izpis_h1_title_alt

Jezikovni prerez javnih govorov učiteljev z vidika frazeologije
ID Petek, Tomaž (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2359/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Frazemi kot ekspresivno sredstvo s svojimi temeljnimi značilnostmi so velikokrat vključeni tudi v različne javne govore učiteljev; s tem spodbujajo pozornost občinstva (npr. otrok, staršev idr.) in razbijajo monotonost izrečenih podatkov. To se je potrdilo tudi v jezikovnem prerezu treh izbranih javnih govorov, iz katerega je razvidno, da so ti bogati s frazemi, da so frazemi v njih enakomerno porazdeljeni, da je uporabljenih največ frazemov s pozitivno konotacijo in da so frazemi ukoreninjeni v jezikovni tradiciji na splošno.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:frazeologija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Eduvision
Leto izida:2013
Št. strani:44-52
PID:20.500.12556/RUL-68855 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:989
Število prenosov:130
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Linguistic breakdown of teachers' public speeches from the phraseologic point of view
Izvleček:
Set expressions as an expressive means with its basic characteristics are often included into different teachers’ public speeches. They are intended to stimulate the audience (e. g. children, parents etc.) and avoid the monotony of the expressed data. This was confirmed by an analysis of three public speeches which showed that these speeches are full of set expressions, that set expressions are evenly distributed through the speeches, that most of them are used with a positive connotation and that they are rooted in our language tradition.

Ključne besede:phraseology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj