izpis_h1_title_alt

Modul za analizo plagiatorstva pri kvizih v sistemu Moodle : diplomsko delo
ID Hrvatin, Peter (Avtor), ID Bosnić, Zoran (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/2635/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Moodle je danes ena najpopularnejših spletnih aplikacij na področju e-izobraževanja. Uporablja se za izdelavo in upravljanje s spletnimi učilnicami. Pomemben del spletnih učilnic je preverjanje znanja, ki v sistemu Moodle poteka preko kvizov. Pogost problem pri izvajanju kvizov pa je plagiatorstvo, saj poteka reševanje v nenadzorovanem okolju. Cilj diplomske naloge je bil razviti vtičnik za Moodle, ki bi na podlagi rezultatov respondentov ugotovil, kateri izmed njih so plagiatorji. To se ugotavlja tako, da se na podlagi ujemanja odgovorov med respondenti in časa reševanja kviza izračunajo različne hevristike, ki ocenijo verjetnost plagiatorstva za vsakega respondenta. Vtičnik omogoča analizo na nivoju posameznega kviza in tudi na nivoju več kvizov. Na tak način lahko izvajalec kviza oceni, kdo je najverjetneje plagiator in postane pozoren na veljavnost rezultatov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:plagiatorstvo, Moodle, kviz, modul, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik:[P. Hrvatin]
Leto izida:2014
Št. strani:38 str.
PID:20.500.12556/RUL-68793 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.9:343.533(043.2)
COBISS.SI-ID:10781268 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1182
Število prenosov:209
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Module for plagiarism analysis in Moodle quizzes
Izvleček:
Moodle is today one of the most popular web applications in the field of e-learning. It is used for creation and administration of online classrooms. An important part of online classrooms is assessment of knowledge, which is implemented via Moodle quizzes. A common problem of online quizzes is plagiarism, as they are being solved in an unsupervised environment. The aim of the thesis was to develop a plug-in for Moodle, which can identify plagiarism based on the results of the respondents. Plug-in detects plagiators by matching responses and submission times between respondents. It calculates different heuristics that estimate the likelihood of plagiarism for each respondent. The plug-in enables analysis on the level of each quiz and on the level of multiple quizzes. In this way, a tutor can determine who is most likely a plagiarist and be cautious about the validity of achieved results.

Ključne besede:plagiarism, Moodle, quiz, module, computer science, computer and information science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj