izpis_h1_title_alt

Ustvarjalnost pri poučevanju prve pomoči
ID Reissmannová, Jitka (Avtor), ID Krnel, Dušan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2218/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prva pomoč predstavlja znanje in veščine za reševanje človeških življenj. Raziskave kažejo, da je znanje prve pomoči med prebivalstvom precej pod zaželenim nivojem (Reissmannova, 2010). Vzrok za to slabo pripravljenost in neučinkovitost je kakovost tečajev prve pomoči, ki jih organizirajo različne institucije. Da bi bilo poučevanje uspešnejše, je potrebno najprej izbrati pravi pristop in metodo poučevanja. Izkazalo se je, da je za učenje o prvi pomoči primerno izkustveno učenje in simuliranje različnih specifičnih okoliščin, kar zahteva iznajdljivost in ustvarjalnost učitelja ali inštruktorja.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pouk
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:12-13
Številčenje:18
PID:20.500.12556/RUL-68773 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1318-9670
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1319
Število prenosov:118
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:teaching

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj