izpis_h1_title_alt

V iskanju objektivnosti v socialnopedagoškem raziskovanju
ID Kordeš, Urban (Avtor), ID Gimpelj, Andreja (Avtor), ID Bojc, Karin (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2210/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V članku je predstavljena je raziskava drugega reda (raziskava raziskovalnega postopka), katere glavni namen je bil odgovoriti na raziskovalni vprašanji o a) učinkovitosti različnih pristopov k kvalitativni analizi in b) o udeleženosti pri kvalitativnem socialnopedagoškem raziskovanju. Na podlagi analize štirih skupin raziskovalcev, ki so analizirali isto besedilo, smo primerjali različne načine analize teksta oziroma različne pristope k iskanju utemeljene teorije (uporabili smo tri različne metode kvalitativne analize). V drugem delu ob predstavitvi refleksije konkretnega skupinskega raziskovalnega procesa razmišljamo o udeleženosti v kvalitativnem raziskovanju in njenih posledicah na konstrukcijo utemeljene teorije.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:družbeno raziskovanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Združenje za socialno pedagogiko
Leto izida:2012
Št. strani:21-45
Številčenje:16
PID:20.500.12556/RUL-68701 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1408-2942
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1314
Število prenosov:216
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:In search of objectivity in research performed in the field of social pedagogy
Izvleček:
The following paper presents a second-order inquiry (an investigation of research procedures), the main purpose of which was to answer questions about a) the effectiveness of different approaches to qualitative research and b) participation in qualitative research conducted in the field of social pedagogy. The authors have taken four groups of researchers, which analysed the same text, to compare various methods of text analysis and different approaches to devising a well-founded theory (by employing three distinct qualitative methods). In addition to a reflection on the research procedures in question, the second part of this paper considers the participation within qualitative research and its effects on the construction of a plausible theory.

Ključne besede:social research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj