Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Kalitev fižola in koruze
ID
Bajd, Barbara
(
Author
),
ID
Praprotnik, Luka
(
Author
),
ID
Novak, Irena
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2059/
Image galllery
Abstract
Po učnem načrtu za osnovno šolo učenci že v drugem razredu spoznajo, da se rastline razvijejo iz semena in če jih položimo v prst ter zalivamo, vzkalijo in zrastejo v novo rastlino. V 6. razredu se seznanijo z zgradbo semena, ki vsebuje kalček. Spoznajo, da semena vsebujejo založna tkiva, ki jih potrebujejo za začetno rast, dokler mlada rastlina ne začne fotosintetizirati in si sama pridela snovi potrebne za življenje. Učenci tudi ugotavljajo kaljivost različnih semen v različnih razmerah, vendar nimajo jasnih predstav, ali je kalček del semena ali ne, ali imajo vsa semena shranjeno rezervno hrano v kličnih listih oziroma kakšna je naloga kličnih listov pri enokaličnicah in dvokaličnicah. Prav tako nastane težava, ko učenci ne razumejo, da ima seme zalogo hrane in za kalitev ne potrebuje svetlobe. Ko pa rastlina vzkali in naredi prve zelene liste, potrebuje sončno svetlobo za potek fotosinteze.
Language:
Unknown
Keywords:
naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:
2014
Number of pages:
12-15
Numbering:
18
PID:
20.500.12556/RUL-68696
ISSN:
1318-9670
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
4522
Downloads:
325
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
science education
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back