izpis_h1_title_alt

Uživanje v kulturni raznolikosti je v pomoč vzgojiteljem pri izobraževanju za različnost in enakost – evalvacija izobraževanja za nediskriminacijo in raznolikost
ID Turnšek, Nada (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2010/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Študija temelji na kvazieksperimentalnem raziskovalnem načrtu; predstavlja izsledke evalvacije izobraževanja za nediskriminacijo in raznolikost, ki je potekalo na Pedagoški fakulteti v Ljubljani; utemeljeno je na antipristranskem pristopu k izobraževanju za vprašanja raznolikosti in enakosti (Murray in Urban, 2012). V eksperimentalni skupini je bilo 52 vzgojiteljev, zaposlenih v vrtcu, ki so bili deležni 120-urnega usposabljanja; v kontrolni skupini je bilo 130 vzgojiteljev. Izobraževanje je imelo odločilen vpliv na vse merjene spremenljivke: izboljšalo se je znanje udeležencev o diskriminaciji, povečala se je podpora pozitivnim ukrepom ter ukrepom ohranjanja kulturnih tradicij in jezika otrok priseljencev. Samoocene osebnostnih lastnosti so napovedovalci prepričanj vzgojiteljev, še posebej spremenljivka uživanje v zavedanju obstoja kulturnih razlik, ki je povezana z vsemi odvisnimi spremenljivkami.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:zgodnje otroštvo
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:2013
Št. strani:117-138
Številčenje:3
PID:20.500.12556/RUL-68384 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-9719
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:961
Število prenosov:121
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Enjoying cultural differences assists teachers in learning about diversity and equality : an evaluation of antidiscrimination and diversity training
Izvleček:
The present study is based on a quasi-experimental research design and presents the results of an evaluation of Antidiscrimination and Diversity Training that took place at the Faculty of Education in Ljubljana, rooted in the anti-bias approach to educating diversity and equality issues (Murray & Urban, 2012). The experimental group included 52 in-service early childhood teachers attending the training, which consisted of a total of 120 hours. There was also a control group comprising 130 teachers. The ADT had a decisive impact on all of the measured variables: on an improvement in the participants’ knowledge of discrimination, and on increased support for positive measures and for the preservation of the cultural traditions and language of immigrant children. It was found that self-assessed personality characteristics are predictors of the teachers’ beliefs, especially the enjoying awareness of cultural differences variable, which correlates with all of the dependent variables.

Ključne besede:early childhood

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj