Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Matematične veščine za najstnike z downovim sindromom (11-16 let)
ID
Bird, Gillian
(
Author
),
ID
Buckley, Sue
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2007/
Image galllery
Abstract
Poznavanje osnovnih matematičnih veščin, kot so ravnanje z denarjem, odčitavanje ure, razumevanje števil in druge spretnosti, je pomembno za vsakdanje življenje. Pravijo, da je matematika kraljica znanosti. Kadar razmišljamo o štetju, preštevanju manjših zneskov denarja, odčitavanju ure, rabi števil pri preprostih otroških igrah, verjetno ne razmišljamo o znanosti. Matematika v tem priročniku je matematika za vsakdanjo rabo, matematika, ki nam olajšuje življenje in je skoraj nepogrešljiva. Želimo si, da bi vam bili praktični napotki za poučevanje v pomoč. Učenje matematike naj bo prijetno in uporabno. V veselje nam je, da so se tega dela lotili zelo različni strokovnjaki in omogočili, da je pred vami prevod besedila. Avtorici navdušujeta z iznajdljivostjo pri praktičnih opisih postopkov poučevanja, z nazornostjo slikovnega gradiva in z razumljivimi pojasnili osnovnih pojmov. Razumljivost in iznajdljivost sta bili tudi vodili pri prevodu, kar ni vedno preprosta naloga.
Language:
Unknown
Keywords:
Downov sindrom
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Društvo Downov sindrom Slovenija
Year:
2013
PID:
20.500.12556/RUL-68383
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
2388
Downloads:
125
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
Down's syndrome
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back