Podrobno

Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju)
ID Gradišek, Polona (Avtor), ID Umek, Maja (Avtor), ID Turnšek, Nada (Avtor), ID Skubic, Darija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2003/ Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,67 MB)
MD5: FDCB09091E9787E80DF421DD2A9291A0

Izvleček
Namen današnjega posveta je bolje razumeti značilnosti in učne potrebe nadarjenih otrok v vrtcu in prvih razredih osnovne šole, da bi jih lahko ustrezno spodbujali in spremljali v obdobju, ko so njihovi možgani najbolj dojemljivi za učenje, zato smo strokovno zelo počaščeni, da sta z nami dve psihologinji, ekspertki s tega področja: prof. dr. Ljubica Marjanovič Umek, doma in mednarodno uveljavljena razvojna psihologinja, ki že vrsto let raziskuje dejavnike razvoja v najzgodnejšem obdobju človekovega življenja, in specialistka za delo z nadarjenimi Jasna Cvetković Lay iz sosednje Hrvaške, ki razvojnopsihološka in pedagoška spoznanja odmevno aplicira v prakso z razvijanjem koncepta delavnic »Bistrić« za nadarjene otroke.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:predšolski otrok
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/RUL-68379 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-253-152-2 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2195
Število prenosov:182
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GRADIŠEK, Polona, UMEK, Maja, TURNŠEK, Nada in SKUBIC, Darija, 2013, Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju : zbornik povzetkov (Zbornik povzetkov ob strokovnem posvetu Spodbudno učno okolje za nadarjene otroke v predšolskem in zgodnješolskem obdobju) [na spletu]. 2013. Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=68379
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pre-school child

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Klinični pomen določanja seroloških označevalcev pri pacientih s celiakijo
  2. Serološke in genetske značilnosti pri bolnikih s celiakijo
  3. Pomanjkanje mikrohranil pri bolnikih s celiakijo
  4. Dejavniki, ki vplivajo na pojav prekrškov v striktni brezglutenski dieti pri otrocih s celiakijo
  5. Idejni projekt prenove kompleksa Novi trg v Novem mestu
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Kakovost življenja bolnika s celiakijo v otroštvu in v odrasli dobi
  2. Prehranski vnos odraslih bolnic s celiakijo v Sloveniji
  3. Pomen prehrane pri otroku s celiakijo
  4. Obravnava otrok in mladostnikov s celiakijo v izbranih državah Srednje Evrope
  5. Bolezni povezane s celiakijo in učinki brezglutenske diete

Nazaj