izpis_h1_title_alt

Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenta budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji
ID Valenčič Zuljan, Milena (Avtor), ID Vogrinc, Janez (Avtor), ID Gojkov, Grozdanka (Avtor), ID Rončević, Anita (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1474/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Milena Valenčič Zuljan i Janez Vogrinc u radu s naslovom Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja razredne nastave Pedagoškog fakulteta Sveučilišta u Ljubljani podrobnije određuju pedagošku praksu za studente razredne nastave Pedagoškog fakulteta u Ljubljani. Pedagoška praksa u prvoj fazi napreduje od prve do četvrte godine od pretežno promatrane jednotjedne prakse u prvoj godini, gdje su studenti upoznati sa strukom i svojom primjerenošću za poziv, preko asistentske prakse u drugoj godini, timski zasnovane prakse tri studenta pri jednom mentoru u trećoj godini, do zaključne pedagoške prakse u četvrtoj godini, gdje student, pod vodstvom mentora samostalno vodi nastavni proces.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:izobraževanje učiteljev
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Visoka vaspitačka škola Mihailo Palov
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/RUL-68348 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-86-7372-143-9 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2473
Število prenosov:197
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:teacher education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj