izpis_h1_title_alt

Zgodbe za "tibetančke" : metodika plesne vzgoje : zgodbe za spremljanje izvajanja "tibetančkov"
ID Schmidt, Gordana (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1328/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Snov lahko zajemamo iz realnega ali domišljijskega sveta. Pripoved mora biti zelo kratka, brez dolgega uvoda. Takoj je treba preiti k stvari. Fantiči ne marajo dolgega čakanja med eno in drugo vajo. Teme naj bodo zanje zanimive. Če vzamemo za osnovo realne dogodke, se z njimi seznanijo na igriv način (primer zidanja hiše). Tu ne gre za vživljanje v posamezne elemente, ampak za posnemanje in zato lahko z vsebino »skačemo« po različnih motivih, podobno kot pri bansu. Pri ustvarjanju zgodb lahko sodelujejo tudi otroci. Ko jim bo način izvajanja domač in zanimiv, lahko prehode iz enega obreda v drug podaljšamo s pripovedjo, ki jo otroci izkoristijo za kratek počitek. Kasneje lahko zgodbe opustimo in začnemo opozarjati otroke na dihanje in pravilno izvedbo vaj.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:predšolski otrok
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta, Oddelek za predšolsko vzgojo
Leto izida:2007
PID:20.500.12556/RUL-68310 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1346
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pre-school child

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj