Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Izobraževanje strokovnih delavcev in njihov profesionalni razvoj
ID
Valenčič Zuljan, Milena
(
Avtor
),
ID
Cotič, Mara
(
Avtor
),
ID
Fošnarič, Samo
(
Avtor
),
ID
Peklaj, Cirila
(
Avtor
),
ID
Vogrinc, Janez
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/1202/
Galerija slik
Izvleček
Profesionalni razvoj strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju je vseživljenjski proces, ki se prične z začetnim izobraževanjem strokovnih delavcev in se zaključi z njihovo upokojitvijo. Kakovost profesionalnega razvoja strokovnih delavcev je tako odvisna od kakovosti njim namenjenih izobraževalnih programov in usposobljenosti njihovih izvajalcev, od uvajanja v pedagoški poklic in od podpore (sistemske in osebne), ki jim je zagotovljena v različnih fazah profesionalnega razvoja. V področni strokovni skupini za izobraževanje pedagoških delavcev in njihov profesionalni razvoj smo se tako osredotočili na vse tri vsebinske sklope: (1) začetno izobraževanje strokovnih delavcev, (2) obdobje uvajanja v poklic (pripravništvo in strokovni izpit) in (3) nadaljnje izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev ter napredovanje zaposlenih v strokovne nazive.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
izobraževanje učiteljev
,
razvoj vzgoje in izobraževanja
,
Slovenija
,
vzgojni cilji
Tipologija:
1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Zavod RS za šolstvo
Leto izida:
2011
Št. strani:
465-518
PID:
20.500.12556/RUL-68291
COBISS.SI-ID:
8862025
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
2182
Število prenosov:
298
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
teacher education
,
development of education
,
Slovenia
,
aims of education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj