Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
ID
Košir, Stane
(
Author
),
ID
Bužan, Valerija
(
Author
),
ID
Hafnar, Mirjana
(
Author
),
ID
Lipec Stopar, Mojca
(
Author
),
ID
Macedoni Lukšič, Marta
(
Author
),
ID
Magajna, Lidija
(
Author
),
ID
Rovšek, Matej
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/1199/
Image galllery
Abstract
Kot vsi drugi otroci s težavami pri učenju, tudi otroci z vedenjskimi težavami že pred usmeritvijo potrebujejo ustrezno podporo in pomoč v vrtcu oziroma v šoli. Pravočasna strokovna pomoč učiteljev in šolske svetovalne službe bi pri nekaterih učencih lahko odpravila njihove težave in usmeritev (v skupino otrok čustvenimi in vedenjskimi motnjami) morda ne bi bila potrebna. Tudi za ostale skupine OPP, kot je na primer skupina otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami idr., bi bilo treba pripraviti konceptualne podlage in dopolniti obstoječe podzakonske akte. Poudariti torej velja, da podporo in pomoč v vrtcu ali šoli potrebujejo tudi otroci s čustvenimi in vedenjskimi težavami, da bi lahko preprečevali, omejevali oziroma odpravili nadaljnji razvoj njihovih težav, čeprav učencev, ki imajo prehodne težave na področju čustvovanja in vedenja, ne usmerjamo. Da bi v šolskem sistemu bolj uspešno kot doslej uresničevali načelo inkluzije, je treba okrepiti in spodbujati delo vrtcev in šol (vzgojiteljev, učiteljev, svetovalne službe), tako da bo vsem otrokom, ki pomoč in podporo potrebujejo, ta zagotovljena v integriranem pedagoškem prostoru, torej da bo, če je le mogoče, vključena v redne pedagoške in vzgojne dejavnosti.
Language:
Unknown
Keywords:
pouk po prilagojenem programu
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Zavod RS za šolstvo
Year:
2011
Number of pages:
275-327
PID:
20.500.12556/RUL-68288
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
1530
Downloads:
213
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
special education
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back