izpis_h1_title_alt

Nadarjeni učenci v slovenski šoli
ID Juriševič, Mojca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1182/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen monografije je osvetliti obravnavo nadarjenih učencev v slovenski šoli z vidika njenih uporabnikov – nadarjenih učencev osnovne šole in gimnazije. Pri načrtovanju vzgojno-izobraževalnega procesa, ki je optimalno prilagojen potrebam nadarjenih učencev, je namreč nadvse pomembno poznati socialne kognicije učencev (Cross, Coleman in Steward, 1993; Cross in Dawn Frazier, 2009). Vpogled v to, kako nadarjeni učenci razumejo socialne interakcije v šoli ter kakšne predstave imajo o sebi, kako jih kot nadarjene zaznavajo drugi znotraj njihovega socialnega okolja in kako nadarjeni učenci vidijo svojo socialno vlogo – vlogo nadarjenega učenca – v primerjavi z referenčno skupino, pripomore k razumevanju odnosa, ki ga nadarjeni učenci oblikujejo do sebe kot nadarjenega ter svojega (prilagojenega) izobraževanja.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:nadarjeni
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/RUL-68274 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-253-094-5 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2693
Število prenosov:269
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:gifted

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj