izpis_h1_title_alt

Nadarjeni učenci v slovenski šoli
ID Juriševič, Mojca (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/1182/ This link opens in a new window

Abstract
Namen monografije je osvetliti obravnavo nadarjenih učencev v slovenski šoli z vidika njenih uporabnikov – nadarjenih učencev osnovne šole in gimnazije. Pri načrtovanju vzgojno-izobraževalnega procesa, ki je optimalno prilagojen potrebam nadarjenih učencev, je namreč nadvse pomembno poznati socialne kognicije učencev (Cross, Coleman in Steward, 1993; Cross in Dawn Frazier, 2009). Vpogled v to, kako nadarjeni učenci razumejo socialne interakcije v šoli ter kakšne predstave imajo o sebi, kako jih kot nadarjene zaznavajo drugi znotraj njihovega socialnega okolja in kako nadarjeni učenci vidijo svojo socialno vlogo – vlogo nadarjenega učenca – v primerjavi z referenčno skupino, pripomore k razumevanju odnosa, ki ga nadarjeni učenci oblikujejo do sebe kot nadarjenega ter svojega (prilagojenega) izobraževanja.

Language:Unknown
Keywords:nadarjeni
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Pedagoška fakulteta
Year:2012
PID:20.500.12556/RUL-68274 This link opens in a new window
DOI:978-961-253-094-5 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:2711
Downloads:269
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:gifted

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back