izpis_h1_title_alt

Položaji, dispozicije in prakse edukacijskih politik v osrednji in jugovzhodni Evropi (raziskava v teku)
ID Kos, Živa (Avtor), ID Gaber, Slavko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1100/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku so predstavljeni konceptualizacija in izbrani izsledki raziskave, ki še poteka. Osrednja problematika je specifično področje vrhovnega odločanja na področju izobraževanja v osrednji in jugovzhodni Evropi. Z bourdiejevskim tipom argumentiranja bodo analizirani intervjuji s ključnimi akterji, ki sprejemajo odločitve na področju izobraževanja – ministri. Skupina raziskovalcev je v fazi intervjuvanja nekdanjih ministrov za izobraževanje. Intervjuje bodo uporabili kot (pogosto izpuščen) del gradiva za strukturirano analizo edukacijskih politik v regiji med tranzicijo, transformacijo in preobrazbo v izobraževanju.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:dispozicije
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:University of Ljubljana, Faculty of Education
Leto izida:2012
Št. strani:93-107
Številčenje:2
PID:20.500.12556/RUL-68266 Povezava se odpre v novem oknu
ISSN:1855-9719
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1092
Število prenosov:176
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Positions, dispositions and practices in education policy in central and south east Europe (research in progress)
Izvleček:
In the article, we present the conceptualisation and selected results of ongoing research dealing with the particular area of top decision making in education in Central and South East Europe. Aiming at a Bourdieuian type of objectification of key agents of decision making in education – ministers – a group of researchers from the region is in the process of interviewing former ministers of education. The interviews should serve as a (frequently omitted) part of the material for a structured analysis of education policy in the region in the times of transition, transformation and metamorphoses in education.

Ključne besede:central and south east Europe decision making

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj