izpis_h1_title_alt

Priročnik za razvojno psihologijo v programu predšolska vzgoja
ID Potočnik, Nejc (Avtor), ID Šraj, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kobold, Mira (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Batistič Zorec, Marcela (Avtor), ID Prosen, Simona (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/553/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Priročnik, namenjen študentom 1. letnika programa predšolska vzgoja, vsebuje navodila za vaje, integrirano prakso in seminarje ter strokovna besedila. Poleg splošnih navodil za seminarje in vaje, vsebuje tudi posamezna navodila za šest nalog, ki jih študentje opravijo v vrtcu v okviru integrirane prakse. Študent oz. študentka mora pred začetkom vaje in izvedbo praktične naloge na določeno temo prebrati ustrezno strokovno besedilo. Vaje in strokovna besedila obravnavajo naslednje teme: opazovanje otrok v vrtcu, agresivno vedênje, razvoj čustev, domišljijsko oz. simbolno igro, razvoj mišljenja (preizkus Piagetovih nalog) in moralni razvoj (Kohlbergova teorija). Zadnje strokovno besedilo na temo prikritega kurikula v vrtcu študentom služi kot izhodišče za pripravo seminarskih nalog.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:opazovanje otrok v vrtcu
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/RUL-68102 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2381
Število prenosov:240
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Guide for developmental psychology in the preschool education program
Izvleček:
Guide made for first year students of Preschool Education Program contains instructions for exercises, integrative practices and seminars and some articles. Besides general instructions there are also special instructions for six tasks of the integrative practice which students do in preschools. The student must read the article on the certain theme before starting each exercise in practice. The themes of exercises and articles are: observing the children in preschool, aggressive behaviour, emotional development, symbolic play, cognitive development (Piaget’s tasks) and moral development (Kohlberg's theory). The last article on the hidden curriculum is the starting point for student's seminars.

Ključne besede:observing the children in preschool

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj