izpis_h1_title_alt

Vpliv ustvarjalnega giba na hipoaktivne učence : diplomsko delo
ID Pek, Natalija (Avtor), ID Schmidt, Gordana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Geršak, Vesna (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/298 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu predstavljam vpliv ustvarjalnega giba na hipoaktivne učence. V teoretičnem delu najprej opišem pojem ustvarjalni gib. Sledi kratka predstavitev ustvarjalnega giba pri pouku, katere ustvarjalne gibalne dejavnosti lahko kot učitelji pri pouku uporabimo, pomen vključevanja ustvarjalnega giba v pouk in kako le-ta vpliva na učence. Iz tega dela preidem na pomen in vpliv ustvarjalnega giba na otroke s posebnimi potrebami. S tem se približam svoji temi omenjeni v naslovu, to so hipoaktivni učenci. V zadnjem delu teoretičnega dela pa predstavim še hipoaktivne učence in kako ustvarjalni gib vpliva na njih. V empiričnem delu prikažem, kako ustvarjalni gib vpliva na različne lastnosti hipoaktivnega učenca pri pouku. Odločila sem se za kvalitativno raziskavo, študijo primera, v katero je bil vključen en hipoaktiven učenec. Preko opazovanj pri pouku in beleženja sprememb ob vključevanju ustvarjalnega giba v pouk, so ugotovljeni pozitivni učinki ustvarjalnega giba na hipoaktivnega učenca. Rezultati pokažejo pozitivne učinke na učenčevo razpoloženje in sodelovanje pri pouku.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ustvarjalni gib, gibalne dejavnosti, hipoaktivni učenci
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Pek]
Leto izida:2011
Št. strani:56 str.
PID:20.500.12556/RUL-68069 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.33:793(043.2)
COBISS.SI-ID:8951113 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1563
Število prenosov:240
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effect of a Creative movement on hypoactive students
Izvleček:
The diploma assignment presents the influence of a creative movement on hypoactive students. In the theoretical part I describe the concept of a creative movement. Then it follows a brief presentation of a creative movement in the classroom, which creative physical activities can we use as teachers, the meaning of integrating a creative movement in the classroom and how it affects students. From this part I move on to the meaning of a creative movement and its effects on children with special needs. With this I get closer to my topic that is mentioned in the title – hypoactive students. In the last section of the theoretical part I describe the hypoactive students and how the creative movement affects them. In the empirical part I describe how a creative movement affects different qualities of a hypoactive student in the classroom. I decided to make a case study in which a hypoactive student was included. Through observations and recording changes at integrating a creative movement in the classroom, positive effects of a creative movement on a hypoactive student were noticed. The results show positive effects on the student behavior and cooperation in the classroom.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj